Na
primeira sesión da tarde…
4º tamén observa a sementeira e fai unha valoración. Clara revisa os seus rexistros e comenta.
Case chegaron ás mesmas conclusións que o outro grupo:
4º tamén observa a sementeira e fai unha valoración. Clara revisa os seus rexistros e comenta.
Case chegaron ás mesmas conclusións que o outro grupo:
- Non é necesario regar todos os días.
- Non por regar máis van as plantas a medrar mellor. Pódense afogar as sementes.
- Os ravos e tamén as leitugas non tardaron en sair.
- É curioso ver por debaixo da sementeira como medraron as raíces.
Queredes saber como se realizou este Obradoiro III. Premede en "Ler máis" e seguide todo o desenvolvemento desta tarde de aprendizaxes e disfrute.
IDENTIFICACIÓN DAS ALGAS COAS GUÍAS. HERBARIO.
Para completar o Herbario. Lembramos que é o mesmo proceso se queremos facer un herbario de terra. Quedámonos co proceso e tamén coa idea. Para o ano poderíamos facer O Noso Herbario se queremos!
Que necesitamos? Información, guías para que a busca non resulte complicada.Facer unha escolla das guías. Cada guía ven estructurada. Dentro de cada parte temos un montón de imaxes para comparar coa realidade que temos diante de nós e que queremos identificar.
Para completar o Herbario. Lembramos que é o mesmo proceso se queremos facer un herbario de terra. Quedámonos co proceso e tamén coa idea. Para o ano poderíamos facer O Noso Herbario se queremos!
Que necesitamos? Información, guías para que a busca non resulte complicada.Facer unha escolla das guías. Cada guía ven estructurada. Dentro de cada parte temos un montón de imaxes para comparar coa realidade que temos diante de nós e que queremos identificar.
Con que guías imos traballar hoxe? Guías e libros que trouxo Clara. Algúns dela e outros da Biblioteca da Universidade.
Comparan o que atopan coa alga que teñen no prego. Serán as mesmas características? Ou haberá que seguir buscando?
Os detalles son moi importantes. Hai que fixarse!
Iste é a mensaxe sobre a que traballamos hoxe. O resumo deste obradoiro. Pero...que axuda temos para ver mellor eses detalles que nos interesan?
Que imos facer? Clara explica en que consiste a tarefa práctica de hoxe
Como imos facer? Abrimos a prensa. Repartimos o traballo en grupos.
Cada grupo, cunha alga das prensadas e unha guía intentará identificar de qué alga se trata.
En busca da alga prensada! Guía nas mans para poder atopala. Moi atentos á sinxela información do prego, ás caracteristicas da alga en cuestión e ás fotos e informacións que van vendo na Guía.
Os detalles son moi importantes. Hai que fixarse!
Iste é a mensaxe sobre a que traballamos hoxe. O resumo deste obradoiro. Pero...que axuda temos para ver mellor eses detalles que nos interesan?
LUPA. Mini lupa CONTAFÍOS ,de exploración para saídas. Por algo se chamará así! Se con ela é posible contar os fíos...xa ten que ter un bo aumento! Todos e todas
querían probala!
Diego proba o aumento coa letra do xornal...
Houbo resultados! Atopámolas! Pois...daremos un pasiño máis e anotamos o nome común e o nome científico nas tarxetas laranxas do herbario.
Xa teñen nomes as nosas algas? Agora que?
Diego proba o aumento coa letra do xornal...
Axudando a fixarse nos detalles que poden identificar ...
Co seguinte grupo de 4º, o mesmo proceso.
Que imos facer e como? O Contafíos e os detalles
Os rapaces e rapazas baixaron cos estoxos...Terán que escribir ou tomar apuntamentos?
Polo momento...á busca da alga...
Coa alga que nos faltaba de identificar e atopar o seu nome.Fixándose nos detalles...e comentando dúbidas e dificultades atopadas na busca.
Xa teñen nomes as nosas algas? Agora que?
Na
segunda sesión da tarde, máis tempo para os Cenorias de 3º
Primeiro
completaron o traballo iniciado polos compañeiros e compañeiras de 4º. Cubriron as fichas do herbario coa descripción
das algas que foron identificadas nas guías por 4º.
Iago proba a Contafíos...na súa propia man!
Esta vez é Alberto o secretario, esforzándose en facer moi boa letra e sen cometer erros ortográficos. Que se poda ler ben, que para iso é!
Desta volta escribe Alejandro.
Xenial! Rematamos esta tarefa. De seguro que montaremos un bo herbario mariño. O Noso primeiro herbario seguindo o proceso científico!
Agora a descansar un pouquiño da escritura e...
XOGO DAS MAZÁS DE CORES. Xogo de mesa e de grupo.
Este
obradoiro finalizou coa realización dun interesante xogo de mesa. Emulando a un
Trivial, Clara trouxo preparado un taboleiro e unas fichas coa finalidade de
repasar e afianzar coñecementos vistos ata agora sobre os cultivos. Diferentes
tipos de pregunta segundo a cor da mazá. Trátase de conseguir as mazás no lugar
de queixiños de cada cor. Hai que conseguir as 4 mazás diferentes., os catro grupos .Xogo de
Equipo. Para aprender a traballar mellor en equipo e deportividade no xogo con
outros equipos.
Movendo ficha neste singular taboleiro de xogo.
Atención, pregunta! Escoitamos, pensamos, comentamos co noso grupo e deixamos que fale ou faga a portavoz ou o portavoz.
Consultando co Equipo...
Preguntas verdes, amarelas, vermellas ou azuis. As cores do xogo do Parchís! Cada cor é un tipo distinto de pregunta: verdadeiro ou falso, escolla múltiple, definición... Todas as preguntas teñen que ver cos obradoiros e todo o visto ata o de agora, sobre o cultivo e a xerminación. Repaso e afianzamento das aprendizaxes. Parece que os obradoiros están dando moi bo resultado. Os rapaces e rapazas saben moitas cousiñas...
Quen gañou? Gañamos todos! Posto que nos divertimos, repasamos, practicamos traballar en grupos e a deportividade no xogo, entre os grupos.
Atención, pregunta! Escoitamos, pensamos, comentamos co noso grupo e deixamos que fale ou faga a portavoz ou o portavoz.
Fala a portavoz.
Emoción!
Quen gañou? Gañamos todos! Posto que nos divertimos, repasamos, practicamos traballar en grupos e a deportividade no xogo, entre os grupos.
Implicadísimos.
Reflexión sobre o aprendido.
O Xogo
foi un agasallo de Clara para o cole, para xogar na clase e como recordatorio
do aprendido.
Grazas,
Clara! Faremos un bo uso do xogo e melloraremos no traballo en equipos!
Moitísimas grazas a Clara. Vai deixar un moi bo recordo nos nosos peques. Sempre están na casa falando de ela e das cousas que descubren con ela.
ResponderEliminarEso sí,veñen os venres " limpiños" de todo. Da gusto velos.
Están sentindo....a chamada da terra! Isto que aprenden deste xeito...é aprendizaxe para sempre! Clara, que todo o aclara!
ResponderEliminar